پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272186
انتخاب کابينه بايد از بهترين‌هاي اصولگرا و اصلاح طلب باشد
تاریخ انتشار : 1403/04/31 09:25:09
نمایش : 161
رئيس جمهور منتخب گفت: همه ما دلمان مي‌خواهد در کابينه باشيم اما اين انتخاب بايد از بهترين‌ها، چه اصولگراها و اصلاح طلب‌ها و براي ايران و مملکت باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسعود پزشکيان رئيس جمهور منتخب، در ديدار با جمعي از فعالان اقتصادي بخش خصوصي، تعاوني‌ها و اصناف با عنوان همکاري براي جهش توليد، گفت: بايد عرصه را باز کنيم تا شما بتوانيد کار کنيد و قطعاً با شما مي‌توانيم مملکت را به جلو ببريم.

وي افزود: اگر قرار است حرف بزنيم بايد حرفي محکم بزنيم که مبناي علمي دارد که دچار بي‌ثباتي نمي‌شود و اين شما هستيد که بايد با دانشگاهي‌ها و کارشناسان بنشينيد و حرفي بزنيم که بر روي آن بتوانيم پافشاري کنيم.

رئيس جمهور منتخب تاکيد کرد: بايد توليد و صنعت را از تهران خارج کرده و به سواحل دريا منتقل کنيم؛ در اين صورت هم به آسودگي مي‌توان کالاهايتان را صادر کنيد و هم مي‌توانيد به راحتي کالاي مورد نياز مواد مورد نياز خود را وارد کنيد.

پزشکيان با انتقاد از بزرگ شدن شهر تهران اظهار کرد: به دليل حجم و گستردگي که در تهران اتفاق افتاده است هر دولتي بيايد نمي‌تواند در بخش خدمات آب و برق و گاز از توليد کنندگان حمايت کافي داشته باشد.

رئيس جمهور منتخب در خصوص انتخاب اعضاي کابينه خود گفت: انتخاب به اين سادگي نيست؛ البته همه ما دلمان مي‌خواهد در کابينه باشيم اما اين انتخاب بايد از بهترين‌ها چه اصولگراها و اصلاح طلب‌ها و براي ايران و مملکت باشد.

وي‌ادامه داد: از آقاي طيب نيا عضو شوراي راهبري انتخاب دولت چهاردهم مي‌خواهم جلسه‌اي با حضور فعالان بخش خصوصي دانشگاهيان و دست‌اندرکاران برگزار شود.

در ادامه اين نشست علي طيب نيا عضو شوراي راهبري انتخاب دولت چهاردهم در سخناني تاکيد کرد: مطمئن باشيد تصميمات مهم با حضور مردم و مشارکت آنها و نمايندگان نهادهاي مدني اتخاذ خواهد شد.

منبع:دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html